Itálie, dovolená v Itálii, Jižní Itálie

Jižní Itálie > Informace pro klienty

DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO KLIENTY

PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTŮ

a) Klienti jsou povinni dodržovat všechny podmínky ubytování, včetně doby příjezdu a odjezdu.
b) V případě, že klienti plánují příjezd či odjezd na jinou dobu, než je stanovena, je třeba na tuto skutečnost upozornit předem.
c) V případě odjezdu klientů před stanoveným termínem jsou povinni předat vše v pořádku a nemají právo uplatňovat náhrady za nevyčerpané služby.
d) V cenách za ubytování je ve většině případů zahrnut také závěrečný úklid apartmánu. Klienti však vždy musí zanechat apartmán, zejména kuchyňský kout, uklizený. V opačném případě se účtuje poplatek ve výši € 25 až 100.

PŘÁNÍ A POŽADAVKY KLIENTŮ

Přidělování ubytovací kapacity (pokoje nebo apartmánu) vyplývá z možností ubytovatele, který se snaží klientům vyhovět. Eventuální požadovaná přání klientů musí být hlášena společně s objednávkou ubytování. Tyto požadavky však nelze považovat za předem potvrzené a netvoří součást závazku Polycastrum Viaggi vůči klientům, i když byly nahlášeny včas. Polycastrum Viaggi garantuje pouze požadavky podmíněné příplatkem uvedeným v katalogu.

PŘÍJEZDY / ODJEZDY NA / Z MÍSTA UBYTOVÁNÍ

Ubytování ve všech hotelech a rezidencích probíhá mezi 17. až 20. hodinou (pokud není určeno jinak). Na konci pobytu musí být apartmány uvolněny do 10 hodin. Přesné informace o ubytování obdrží klienti před svým odjezdem společně s cestovním voucherem. Tyto pokyny je nutné přesně dodržovat, v některých ubytovacích zařízení nejsou akceptovány příjezdy po 21. hodině (pokud na ně nebyla recepce předem upozorněna). Polycastrum Viaggi neručí za škody, které mohou cestujícímu vzniknout v důsledku zpoždění.

STAV A VYBAVENÍ APARTMÁNŮ

Apartmány jsou kompletně vybaveny základním nábytkem a kuchyňskými potřebami pro pobyt předpokládaného počtu osob. Ve vybavení nejsou čisticí prostředky, mýdla, toaletní papír, utěrky a sirky. Deky, vzhledem k velmi příznivým klimatickým podmínkám, nejsou ve většině rezidencí k dispozici. Ložní prádlo si klienti mohou zapůjčit až na místě, nebo přivézt vlastní. V některých případech je nutné si ložní prádlo objednat předem (viz tabulky). Pod názvem ložní prádlo se v Itálii rozumí 1 prostěradlo na lůžko, 1 na přikrytí, nikoliv deka, a povlak na polštář.
Konfigurace koupelen bývá velmi úsporná a často je sprcha řešena přímým výstupem vedle sanitárního zařízení. (Pokud si klienti přejí vyšší standard, doporučujeme výběr z ubytovacích objektů vyšší kategorie). Veškeré zařízení odpovídá italskému standardu pro prázdninové ubytování.
Za případné ztráty vzniklé během pobytu nepřebírá Polycastrum Viaggi žádnou odpovědnost.

VYOBRAZENÍ

Publikované obrázky mají především ilustrační charakter, neboť není možné zobrazit všechny typy ubytování. Ubytovací zařízení, apartmány a pokoje však odpovídají typu a popisu v katalogu.

KAUČNÍ POPLATEK

Kauci skládají klienti při příjezdu do rezidence. Tato kauce slouží jako náhrada při vzniku případných škod. V případě, že žádné škody nevzniknou, je kauce v plné výši klientům při odjezdu vrácena. Odjíždějí-li klienti mimo úřední hodiny, je kauce po odečtení manipulačních poplatků navrácena prostřednictvím CK.

ZAŘÍZENÍ HOTELŮ A REZIDENCÍ

Období před a po sezoně přináší vedle výhodných cen i tu skutečnost, že některá zařízení a služby (bazény, plážový servis, diskotéky, půjčovny, obchody, restaurace, zábavní a sportovní programy apod.) jsou omezeny nebo nejsou v provozu. Veškeré údaje o zařízeních a službách jednotlivých středisek uvedené v katalogu odpovídají informacím známým v době uzávěrky katalogu. Polycastrum Viaggi si proto vyhrazuje právo změnit údaje uvedené v tomto katalogu z technických, provozních nebo jiných důvodů.
Upozorňujeme klienty, že u prázdninových středisek v Itálii se označení kategorie hvězdičkami vztahuje především na rozsah a kvalitu celkového zařízení střediska a služeb, nikoliv na úroveň vybavení apartmánů nebo hotelových pokojů.

ZVÍŘATA

V hotelích a rezidencích, není-li uvedeno jinak, jsou povolena zvířata pouze malých rozměrů. Poplatky za dezinfekci apartmánů a pokojů se platí přímo na místě (viz tabulky).

PLÁŽE / BAZÉNY

Pod pojmem „plážový servis“ se rozumí pronájem 1 slunečníku a 2 lehátek, popř. rozkládacích plážových křesel na privátní pláži. Plážový servis, není-li uvedeno jinak, je fakultativní a platí se přímo na místě. Pláže jsou v jižní Itálii z velké většiny volně přístupné, vedle nich se nacházejí také privátní pláže, kde si 1 slunečník a 2 lehátka můžete pronajmout za poplatek € 5 –20 za den. V některých hotelích jsou tyto poplatky již zahrnuty v ceně nebo je plážový servis zdarma (viz tabulky). V bazénech je povinné používat koupací čepice. V době polední pauzy (cca od 13 do 16 hodin) jsou většinou bazény uzavřeny.

STRAVOVÁNÍ / ZVYKLOSTI

Pestrost a typ stravy jsou dány zvyklostí místní kuchyně a úrovní ubytovací kapacity. V Itálii, a to zejména na jihu, jsou snídaně kontinentální, není-li uvedeno jinak. Kontinentální snídaní se rozumí teplý nápoj (káva, čaj, kakao, mléko), bílé pečivo nebo suchary, máslo, džem, někde i med. Italská snídaně je velmi jednoduchá, neboť brzy poté následuje tzv. druhá snídaně neboli vydatný oběd (seconda colazione – pranzo). Proto vám doporučujeme, je-li to možné, připlatit si posílenou snídani (viz tabulky) nebo plnou penzi. Po obědě následuje v Itálii všemi dodržovaná odpolední siesta, která trvá přibližně od 13 do 17 hodin. V této době jsou všechny obchody a kanceláře zavřené. Proto je otevírací doba obchodů prodloužena do 21 hodin i déle, kanceláří přibližně do 20 hodin.
Švédské stoly, self-servis a stolování formou bufetu představují samoobslužné stravování s bohatým výběrem teplé i studené stravy. Stravování s obsluhou nabízí většinou možnost výběru z několika předložených menu. Není-li uvedeno jinak, nejsou nápoje zahrnuty v ceně.

VODA

V některých objektech nelze označit vodu za pitnou. Výjimečně může dojít i k problému s jejím zásobováním. V některých apartmánech může být teplá voda zavedena jen v koupelně.

KLUBOVÁ KARTA

Ve většině prázdninových středisek je nutné si při příjezdu zakoupit klubovou kartu (v některých případech je bezplatná – viz „klubová karta“ v popisu). Tato karta hostům umožňuje zdarma využívat služby, sportovní a zábavní zařízení, která jsou vyjmenována v popisu každého komplexu. V období před a po sezoně mohou být vyjmenované služby, a to zejména zábavní a sportovní program, značně omezeny.

TRANSFERY Z NÁDRAŽÍ

Projeví-li klienti zájem o odvoz z nádraží do místa ubytování, je třeba odvoz vyžádat předem, společně s ubytováním. Vzhledem k častému zpoždění vlaků není třeba uvádět přesný čas příjezdu. Po příjezdu do cílové stanice musí pak klienti sami zatelefonovat do střediska, které poté transfer zajistí. Klienti mohou transfer objednat také prostřednictvím telefonické Asistenční služby klientů. Při nevyužití transferu, který zajišťuje rezidence nebo hotel obvykle v pracovní době přibližně od 9 do 20 hodin (za poplatek i bezplatně), nemají klienti nárok na finanční kompenzaci v případě, že si odvoz zajistí sami.